Booklet_fyrklovern

Fyrklövern – Varumärkesbok

Bakgrund

Fyrklövern är glada ekonomer och jordnära jurister. Glada i den meningen att de trivs med vad de gör, trivs med varandra och med sina kunder. Jordnära för att de har en öppen dialog utan krusiduller och pretentioner. Just den där glädjen att brinna för vad de gör, att ge kunden lite bättre siffror genom att bry sig om, vara lyhörd och en god samtalspartner gör att de alltid ger lite mer. De tror på långvariga relationer till sina kunder, ett personligt engagemang och en bra atmosfär på jobbet.

Vad vi gjort

Workbox har tagit fram en liten varumärkesbok där text och bild speglar de värderingar som Fyrklövern står för. Medarbetare får representera de olika tjänsterna; Rådgivning, Redovisning, Jord och skog samt Juridik. Nöjda kunder berättar vad Fyrklövern betyder för dem och vilket stöd och vilken hjälp de fått med sina respektive företag. Boken andas lättsamhet och positivitet – som en av kunderna beskriver det: ”Hos Fyrklövern finns en glädje och framåtanda som smittar av sig”.

Om Fyrklövern

Fyrklövern bildades av fyra ekonomer som en dag ville jobba på ett nytt sätt med ekonomisk rådgivning till mindre företag. Det var år 2007.
Idag har företaget nästan fyrtio anställda på kontor i Västerås, Eskilstuna, Uppsala, Örebro och Linköping.

Under 2014 stärktes det juridiska benet vilket gör att kunderna kan samla juridiska och ekonomiska tjänster på ett ställe. En stor del kunderna sysslar med jord och skog – men inte alla.

Vill du veta mer?

Kontakta gärna oss för mer information.

Ulf Casselgård, projektledare
E-post: ulf.casselgard@workbox.se
Telefon: 021-17 17 63